Používáme cookies , aby vše správně fungovalo a bylo bezpečné. Také nám pomáhají analyzovat užívání našich stránek a přizpůsobovat vám na nich i mimo ně nabídky. Použití souborů cookies lze spravovat v prohlížeči. Více informací o cookies zde.

Jakub Strýček, Marketing Director
Inovace
Rozhovor
přibližně před měsícem

Je potřeba lidem nabídnout produkt, za který budou ochotni si zaplatit. Tím by mělo být Voyo, říká Jakub Strýček, Marketing Director v TV Nova

Na trh vstoupila v roce 1994 a stala se první českou soukromou televizí. Po léta je nejsledovanější televizní stanicí a v roce 2012 přišla s internetovým kanálem Voyo. Řeč je o TV Nova, o které jsme mluvili s Jakubem Strýčkem.

Kam se posune televize jako médium?

V budoucnosti se televize bude muset odprosit od závislosti na inzerci. Abychom toho docílili, bude potřeba lidem nabídnout produkt, za který budou ochotni si zaplatit. Proto je pro nás velmi důležité Voyo. Jeho cílem je přinést unikátní obsah, který na televizi nenajdete. V příštích měsících chceme z Voyo udělat plnohodnotnou platformu.

Takže to bude český Netflix?

Tomuhle výrazu bych se rád vyhnul, protože to samozřejmě bude daleko lepší než Netflix. Ale je to tak.

Jsou diváci připraveni za Voyo platit?

Člověk není nikdy připravený za něco platit. My ale chceme jít cestou vysoce kvalitního obsahu. Protože nevím, jak lépe vyjádřit kvalitu, řeknu drahého. To nám poskytne možnost sloučit inzertní peníze a předplatné a tyto prostředky promítnout do obsahu. Divákovi díky tomu budeme moct nabídnout nákladné projekty.

Celý rozhovor najdete zde. Navíc si ho můžete jednoduše pustit jako podcast na Spotify.