Používáme cookies , aby vše správně fungovalo a bylo bezpečné. Také nám pomáhají analyzovat užívání našich stránek a přizpůsobovat vám na nich i mimo ně nabídky. Použití souborů cookies lze spravovat v prohlížeči. Více informací o cookies zde.

Petr Pavlík
Inovace
Technologie
Rozhovor
před 7 dny

Za 10 let bude polovina lidí nakupovat jídlo online, míní CEO Rohlik.cz Petr Pavlík

Hostem ZonkyTalks byl CEO společnosti Rohlik.cz Petr Pavlík. Co byla největší výzva roku 2020, jaké jsou plány Rohliku.cz na následující rok a jak bude vypadat trh s potravinami za 10 let?

Bez čeho by se Rohlik.cz neobešel? Co je pro rozvoj firmy zásadní?

Myslím si, že obecně je to pohled na zákazníka. Ve své pracovní zkušenosti jsem neviděl tak jasný záměr na zákazníka, respektive schopnost se rozhodovat podle toho, jak to funguje zákaznicky. A to bez toho, aniž bychom měli v Rohliku.cz jasně a do detailu spočítaný model, jak to půjde ekonomicky. 

Na jednu stranu je to příjemné, ze začátku to ale pro mě byla nekomfortní zóna, protože jsem to do té doby neznal. Musím ale říct, že mě těší, že to skutečně funguje.

Co nového plánujete do roku 2021?

Možná bych zmínil, co jsme nedávno přinesli. Jsou to věci zajímavé, revoluční.

Dosavadní bašta kamenného obchodu byly čerstvé věci - nakrájené uzeniny, sýry. My od konce října v Praze a ve středních Čechách máme takto postavené nářezové centrum od značkou Rohlik Delikatesy, kde si může zákazník objednat širokou škálu uzenin, a to od lokálních výrobků, až po chorizo. 

Abychom ale mohli být úspěšní dlouhodobě, musíme nabídku stále přizpůsobovat potřebám zákazníků. Brzy například přijdeme s novými značkami, které v onlinovém světě v České republice nenajdete. 

V roce 2021 se budeme soustředit na doménu Rohliku.cz - na jídlo. Existují ale i potřeby spojené s přípravou jídla a péčí o domácnost. To jsou oblasti, ve kterých chceme zákazníkům pomoci tak, aby byli s naší službou spokojení. 

Jak bude podle vás vypadat nákup potravin za 10 let?

Jsem přesvědčený o tom, že prodej potravin za 10 let bude z poloviny rozdělený mezi klasický retail, jak ho známe dnes, a z druhé poloviny mezi onlinový retail. Není jediný důvod, proč by zákazník neměl v mnohem větší míře než dnes nakupovat jídlo online - je to mnohem pohodlnější a zajímavější. 

Celý ZonkyTalk s Petrem Pavlíkem najdete zde. Dozvíte se v něm ještě kolik nákupů denně Rohlik.cz doveze a jaký dopadna jeho byznys měla první a druhá vlna pandemie COVID-19.